SIHAT atau KAYA?? Dua-dua pun BOLEH!!.... :-)

Friday, July 27, 2012

Khasiat Jus Monavie?

Jus Monavie bukan ubat. Ia hanya jus buah-buahan yang sangat lazat dan berkhasiat. Namun jus Monavie telah menunjukkan kesan yang positif dengan membantu menyelesaikan masalah2 kesihatan mereka yang telah meminum jus Monavie ini. Jus Monavie terbukti berkesan untuk pelbagai jenis penyakit seperti:-

Kencing Manis/Darah Tinggi/Kolestrol Tinggi/Gout/Sakit Jantung/Kanser/Gastrik/Sakit Belakang/Masalah Urat Saraf/Sakit Sendi/Migrain/Alzheimer/Penyakit Kulit/Letih Lesu/ Strok/ Lumpuh/ Resdung/Asthma/Buasir/Buah Pinggang/Jangkitan Faraj/Sembelit/Cirit-birit/Otot Kejang/Stress/senggugut/Menopause/jerawat/Masalah tidur/Awet Muda/DLL

Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan meluas media terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah. Kesan2 pemulihan semulajadinya telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni2 pengguna dari seluruh dunia dan kini Monavie telah bertapak di pasaran Asia untuk kita berkongsi bersama akan khasiat dan kehebatan jus Monavie. Kajian mendapati bahawa ramai orang yang mengambil jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih kepada produk jus Monavie setelah mula meminumnya. Anda bila lagi??
Buah utama dalam campuran jus Monavie ini, iaitu acai berry juga dikenali sebagai "viagra from the Amazon" yang boleh membantu meningkatkan tenaga batin. Dr. Perricone dalam bukunya "The Perricone's Promise" menggelar buah acai berry sebagai buah yang paling berkhasiat di dunia.
Fakta kajian dari American Institute for Cancer menyatakan bahawa acai berry adalah "super foods" dengan ketinggian kandungan anti-oksidanya yang mampu melawan pembentukan sel-sel kanser. Justeru, kandungan anti-oksida yang tinggi ini membolehkan ia melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dari dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrien-nutrien yang tinggi dan berkualiti, yang tidak terdapat dalam makanan tambahan lain untuk membekalkan tenaga yang optimum untuk badan kita.


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:

facebook: claude songgorib
email: songgorib@gmail.com
Hp: 016-5860202

Cara mudah untuk pra daftar sebagai pengedar bebas Monavie: Cuma SMS atau hantar data anda ke email saya: Nama penuh, no MyKad, No Hp, email dan alamat lengkap.

No comments:

Post a Comment