SIHAT atau KAYA?? Dua-dua pun BOLEH!!.... :-)

Saturday, August 11, 2012

KENAPA HARUS REBUT PELUANG BISNES DALAM MONAVIE?

Pelan pemasaran (New Generation Binary Plan) dalam bisnes Monavie merupakan pelan pemasaran yang paling inovatif dan dinamik. Segalanya telah dibuktikan terbaik dengan pencapaian 5 tahun sahaja usahawan Monavie telah berada di dalam senarai top 10 pendapatan individu tertinggi usahawan network marketing seluruh dunia mengalahkan usahawan dari syarikat lain yang sudah berpuluh tahun bertapak dalam industri ini.

Ditubuhkan di Utah, Amerika Syarikat pada tahun 2005 dan baru dilancarkan di Malaysia 17 April 2010. Monavie Malaysia telah dirasmikan oleh Menteri KPPDN, Dato’ Sri Ismail Sabri, di Sunway Convention Centre. Kita adalah yang Terawal di Asia. Dalam tempoh hanya 5 tahun sahaja, 50% daripada semua usahawan yang memperolehi Pendapatan Tertinggi di dalam Industri Network Marketing Dunia adalah dari kalangan Usahawan Monavie. Bagaimana Pendapatan usahawan network marketing Di Asia? Ya. Mungkin ANDA!!

Mulakan langkah anda sekarang untuk menjadai salah seorang usahawan yang mendapat pendapatan LUMAYAN melalui bisnes Monavie.. Hubungi saya SEKARANG!!!!

facebook: claude songgorib
email: songgorib@gmail.com
Hp: 016-5860202

Cara mudah untuk pra daftar sebagai pengedar bebas Monavie: Cuma SMS atau hantar data anda ke email saya: Nama penuh, no MyKad, No Hp, email dan alamat lengkap.

2 comments: