SIHAT atau KAYA?? Dua-dua pun BOLEH!!.... :-)

Friday, August 3, 2012

Monavie Active


Apakah Monavie Active?
MonaVie Active adalah gabungan 19 buah-buahan yang bermanfaat untuk badan yang lazat dan glukosamina yang disahkan secara saintifik, yang mensasarkan pergerakan sendi dan fleksibiliti. Dirumuskan dengan AçaVie ™ -paling tulen, bentuk acai yang paling mujarab -jus canggih ini juga menawarkan perlindungan terhadap pengoksidaan sel.

Formula yang lazat telah diadun dengan superfruits tambahan, serat bermanfaat, dan vitamin penting A, C, dan E, MonaVie Active menampilkan gabungan bermanfaat untuk tubuh yang menggunakan penyeragaman kuasa glukosamina untuk menyokong kesihatan sendi.

Ciri-ciri kebaikan Monavie Active?

  • Dirumuskan untuk meningkatkan kesihatan sendi badan anda dengan meningkatkan mobiliti dan fleksibiliti.
  • Menggalakkan pengeluaran glycoproteins bagi tisu penyambung yang sihat dan tulang rawan sendi.
  • Dapat memberi nutrien utama untuk memastikan badan anda mengekalkan pelbagai gerakan yang sihat.
  • Ciri-ciri tumbuh-tumbuhan berasal glukosamina untuk memperbaiki pelbagai gerakan.
  • Membantu anda mengekalkan gaya hidup sihat dan aktif.
  • Memerangi kerosakan oksidatif dan penuaan menggunakan antioksida dan polifenol.
Fakta2 awal Monavie Active

-Penyelidikan awal mencadangkan bahawa meminum empat auns MonaVie Active setiap hari boleh meningkatkan aktiviti antioksidan badan anda.

-Individu yang sering mengambil MonaVie Active telah melaporkan peningkatan dalam kesegaran dan peningkatan dalam kesihatan sendi.

-Ciri AçaVie ™, bahan yang kaya antioksidan yang menggabungkan serbuk dan puri Acai / juçara beku-kering yang dipatenkan dengan Enlivenox ™ kompaun polifenolik yang menawarkan 10 kali polifenol Acai tradisional.

-Pelbagai ujian menunjukkan bahawa MonaVie Active adalah bebas daripada semua bahan-bahan yang diharamkan pada senarai WADA, yang terdiri daripada lebih daripada 170 bahan-bahan daripada enam kategori. (World Anti-Doping Agency, The 2008 Prohibited List, International Standard.)

-Mempunyai skor rendah 49 pada indeks glisemik (GI), yang mengukur bagaimana makanan yang anda makan memberi kesan tahap gula dalam darah anda.

Jika ingin mendapatkan produk Monavie Active ini atau inginkan keterangan lanjut, sila hubungi saya sekarang.

facebook: Claude Songgorib
email: songgorib@gmail.com
HP: 016-5860202

Cara mudah untuk pra daftar sebagai pengedar bebas Monavie: Cuma SMS atau hantar data anda ke email saya: Nama penuh, no MyKad, No Hp, email dan alamat lengkap.

No comments:

Post a Comment