SIHAT atau KAYA?? Dua-dua pun BOLEH!!.... :-)

Wednesday, August 8, 2012

Peluang Bisnes Dalam Monavie


Setelah mengenali produk2 jus Monavie, kita mungkin sudah tahu tentang khasiat2 dan fungsi jus Monavie terhadap kesihatan badan kita. Namun, apa yang lebih menarik, selain dari kelazatan dan kekayaan anti-oksida dalam jus Monavie, syarikat juga menawarkan peluang untuk membina perniagaan melalui jus Monavie ini. Mari kita tinjau peluang menambah pendapatan yang terdapat melalui jus Monavie yang lazat dan berkhasiat ini.

Adakah anda mahukan masa terluang, atau lebih masa terluang? Kesihatan, atau kesihatan yang lebih baik? Pendapatan, atau lebih pendapatan? Kebebasan, atau lebih kebebasan? Apa sahaja matlamat anda, Monavie boleh membantu anda, merealisasikannya.


Adunan khasiat kuasa anti-oksidan Monavie dengan gabungan peluang perniagaan yang tiada tandingan bagi membolehkan anda mengambil peluang dari lonjakan industri kesihatan dan kesejahteraan hidup.

Sebagai Pengedar bebas Monavie, pada hari pertama anda, anda adalah seorang ahli perniagaan yang mendapat sokongan dari pasukan terkenal dalam penyelidikan dan pembangunan produk hebat yang boleh di manfaatkan oleh semua, kakitangan jualan dan pemasaran yang lengkap dan pasukan perhubungan pelanggan yang berdedikasi terhadap kejayaan anda.

Mulalah mencapai tahap kesihatan baru dan kemantapan kewangan hari ini dengan menikmati dan berkongsi Monavie anda.

Untuk mendaftar sebagai antara pengedar bebas Monavie yang terawal, sila hubungi saya segera.

facebook: claude songgorib
email: songgorib@gmail.com
Hp: 016-5860202

Cara mudah untuk pra daftar sebagai pengedar bebas Monavie: Cuma SMS atau hantar data anda ke email saya: Nama penuh, no MyKad, No Hp, email dan alamat lengkap.

No comments:

Post a Comment